آرش یگانی

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: پروژه جهان چیت در راستای آزاد سازی املاک واقع در مسیر تملک طرح های شهری در قلب کرج کلید خورد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: در راستای آزاد سازی املاک واقع در مسیر تملک طرح های شهری؛ این پروژه یکی از مهم ترین و بزرگترین اقدامات در حال انجام است که پس از نزدیک به یک دهه تلاش و پیگیری مسولین منطقه 9 در قلب کرج کلید خورده است.

وی در تشریح اقدامات اخیر املاک منطقه 9 از توافق جدید این منطقه در خصوص اقدامات اولیه تملک و اخذ سند سهمی اراضی کارخانه جهان چیت با اداره املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان  استان البرز سخن گفت.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا جلسه ای متشکل از مسئولین شهرداری کرج و منطقه همچنین مسئولین اداره مذکور برگزار شد که  با توافق بعمل آمده و با توجه به پیگیری ها ومکاتبات صورت گرفته  از سنوات قبل، موضوع تملک واخذ سند سهمی در اراضی جهان چیت به متراژ حدود 60 هزار مترمربع در قلب کرج بنام شهرداری به تصویب رسید.

وی  اضافه کرد: پس از تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج  و با نظارت و پیگیری های منطقه ۹ شهرداری کرج، تخلیه و تخریب املاک واقع در این  پروژه به منظور احداث فضای های مناسب شهری در دستور کار قرار گرفت.

یگانی عنوان کرد: از مزایای خوب این طرح  می توان به بالا بردن سرانه فضای سبز ایجاد اماکن  تفریحی، احداث پارک، احداث فضای های فرهنگی، تعریض و احداث و اصلاح هندسی  معابر و کاهش بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی، معابر اصلی محله چهارصددستگاه بلوار علامه جعفری، بالا بردن سرانه فضای سبز و احداث فرهنگ سرا و خانه هنر در نقطه مرکزی شهر کرج اشاره کرد.

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان شهید بهشتی بلوار علامه جعفری و بلوار شهید ملک زاده تاکید کرد و  گفت:  در این راستا دو پروژه دیگر معروف به روغن نباتی جهان و کارخانه نیز در دستور کار رسیدگی قرار گرفته که پس از سیر مراحل اداری تملک وسند سهمی شهرداری اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت و همکاری مجموعه مدیریت شهری و املاک شهرداری منطقه 9،پس از اجرای تشریفات اداری شاهد تحولات چشمگیری در راستای خدامت رسانی هرچه بهتر به شهروندان در منطقه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =