• ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
  • کد خبر: 70274
عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تا پایان سال میدان بزرگ میوه و تره بار کرج بهسازی و بازسازی می‌شود.

عباس وحیدی در گفت ‌و گو با پایگاه مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره بار استان البرز است باید از نظر بصری و زیبایی آراستگی داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این مبنا با اختصاص اعتبار مناسب، بنا شده میدان مرکزی میوه و تره بار کرج تا پایان سال بهسازی و بازسازی شود.

وی توضیح داد: میدان مرکزی میوه و تره بار کرج در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که امید است با جلب مشارکت متصدیان غرف گام‌های جدی برای رفع آنها برداشته شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توزیع گوشت منجمد برزیلی در بازار روزهای کرج خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تنظیم بازار و ایجاد شرایط مناسب جهت دسترسی عموم مردم به گوشت مصرفی صورت گرفته است.

وحیدی ابراز کرد: تاکنون 400 تن گوشت منجمد برزیلی، حدود 750 تن گوشت گرم گوسفندی، 500 تن مرغ گرم و 450 تن مرغ منجمد در بازار روزهای کرج توزیع شده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: علاوه بر این، تا کنون بیش از 245 تن برنج و حدود سه تن تخم مرغ و 50 تن شکر در بازارروزهای شهر توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =