• ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر: 70279

سرپرست شهرداری منطقه یک کرج از آغاز اجرای طرح "استقبال از بهار" در این منطقه خبر داد.

عباس حق محمدلو در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در ارتباط با فعالیت های  اجرای طرح استقبال از بهار اظهار کرد:  طی روزهای اخیر به رسم هر ساله با هدف گذاری و تصمیم گیری های اتخاذ شده از سوی تمامی همکاران حوزه های مختلف، اجرای طرح استقبال از بهار را در سطح منطقه  آغاز کرده ایم که امیدواریم با  نزدیک شدن به فصل بهار  فضای پاکیزه و شادابی را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: از جمله فعالیت های معمول در اجرای این طرح بازسازی و بهسازی معابر عمومی، متناسب سازی فضاهای تفریحی گردشگری و مهیا نمودن امکانات بهداشت عمومی در این فضاها، برطرف کردن معایب و مشکلات ترافیکی و حمل و نقل است.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، از همه مهمتر رسیدگی به  نظافت شهری و زیبایی سیما و منظر شهری است که از مدت ها قبل با کاشت انواع گل و گیاه و آماده سازی فضاهای سبز موجود شروع و تا حد زیادی  پیشرفت داشته است.

سرپرست منطقه یک  شهرداری کرج افزود: امیدواریم با اجرای با کیفیت طرح «استقبال از بهار» بتوانیم در فراهم سازی شرایط بهتر و مطلوب برای ورود به فصل بهار و لذت بردن از طبیعت نقش سازنده ای داشته باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =