137

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از کسب رتبه اول پاسخگویی در سامانه 137 در بین مناطق ده گانه خبر داد.

مهرداد فیروزبخت در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: براساس جوابیه های ارسالی مناطق و بازخورد استعلام و میزان رضایت شهروندان همچنین آمارهای بدست آمده از سوی اداره امور اجرایی سامانه 137 در میانگین عملکرد کلی، منطقه 12 شهرداری کرج توانست در بین مناطق شهرداری کرج  رتبه اول در پاسخگویی به این سامانه را کسب کند.

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج اظهار کرد: کسب رتبه نخست پاسخگویی به سامانه 137 در دوره پانزدهم توسط این منطقه بیانگر نظارت و مدیریت صحیح، همچنین تلاش بی وقفه کارکنان منطقه در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان است.

فیروزبخت تصریح کرد: تلاش و پیگیری های پرسنل منطقه به خصوص حوزه واحدهای اجرایی منطقه نقش بسزایی در پاسخگویی به معضلات شهروندان و رفع به موقع آن داشته است.

به گفته  فیروزبخت میزان رضایت شهروندان در میانگین عملکرد کلی منطقه تاثیر گذار بوده و کسب رتبه اول نشان از رضایت نسبی شهروندان از عملکرد منطقه است.

این مسئول در ادامه احراز این رتبه را بیانگر نظارت و مدیریت صحیح همچنین تلاش های بی وقفه پرسنل  در زمینه تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به شهروندان دانست.

فیروزبخت در پایان ضمن قدردانی از مسئولین اجرایی منطقه و همکاران پرتلاش منطقه 12 اظهار امیدواری کرد: با استفاده از  تمامی پتانسیل های خود در راستای مرتفع ساختن موانع و مشکلات شهروندان قدمهای موثری برداشته و با شناخت نیازهای موجود به توسعه و عمران شهر کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =