• ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر: 70282
منطقه 9- کاشت نهال

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج ازعملیات کاشت بیش از پنج هزار اصله نهال در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،آرش یگانی با بیان این خبر گفت: در راستای توسعه و افزایش فضای سبز پایدار، این منطقه برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده تا از این طریق ریه های تنفسی منطقه گسترش یابد.

وی با اشاره به افزایش فضای سبز منطقه، رشد این سرانه را چشمگیر دانست و افزود: توسعه فضای سبز در بوستان‌ها و معابر منطقه در حال اجرا است و این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

این مسئول اظهار کرد: طی سالهای گذشته شاهد افزایش معضلات زیست محیطی در شهرها هستیم که این امر نگرانی‌هایی برای مسئولین و شهروندان ایجاد کرده است.

یگانی با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از مهمترین این معضلات است، عنوان کرد: آلودگی هوا معضلی است که همه را درگیر کرده و با توجه به حساسیت این موضوع، شهرداری منطقه در سال های اخیر طرح ها و برنامه های ویژه ای برای کاهش آلاینده های هوا اجرایی کرده است.

 سرپرست منطقه 9 کرج ادامه داد: یکی از این برنامه ها، کاشت درخت و توسعه فضای سبز پایدار بوده و این منطقه نیز به سهم خود اقدامات ویژه ای را انجام داده که می توان به کاشت پنج هزار اصله نهال در محدوده حاشیه اتوبان، بوستان جهان، بلوار سرداران بلوار شهید ملک زاده ،بلوار شهدای دانش آموز ،جاده محمد شهر ،بلوار جمهوری جنوبی ،بلوار علامه جعفری ،بلوار نبوت و سایر معابر وعرصه های منطقه اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به نقش مشارکت مردم در توسعه فضای سبز  گفت: در طول سال جاری اقدامات ویژه ای  برای توسعه فضای سبز انجام شده و در کنار این برنامه ها، استفاده از سیستم های نوین آبیاری نیز را در دستور کارقرار دادیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =