رحیم خستو

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مخالفت همکاری با نهادهای مختلف شهر و استان نیستیم و این همکاری ها در راستای اداره بهتر شهر خواهد بود. 

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رحیم خستو طی سخنانی در صد و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 28 بهمن) برگزار شد، خاطر نشان کرد: هدف نهادهای خدمت رسان جلب رضایت شهروندان و حرکت در مسیر حل مشکلات موجود است و چنانچه همکاری های بین بخشی و هم افزایی نهادها وجود نداشته باشد، تحقق اهداف عقیم می ماند.

وی به طرح لوایح مختلف در خصوص حمایت از نهادها در شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و ادامه داد: آنچه اهمیت دارد نگرش بدون تبعیض به این حوزه است و بی شک مسیر حل مشکلات شهری از مسیر تقویت همکاری ها حرکت می کند.

این مسئول در پایان با یادآوری اهمیت ارتقا سیما و منظر شهری، عنوان کرد: یکی از فرصت های پیش آمده در راستای حذف زوائد بصری حمایت امام جمعه محترم و دادستان محترم از جمع آوری بیلبوردها و سازه های غیرمجاز تبلیغاتی است که شهرداری کرج باید در این مسیر حرکت کند و انتظار اعضای شورا نیز جمع آوری آنها در یک حرکت جهادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =