عضوشورای اسلامی شهر.سارا دشتگرد

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تاکنون برای کرج المان مشخصی طراحی نشده این درحالی است که کرج از نظر پیشینه تاریخی یکی از کلانشهرهای مطرح کشور است.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سارا دشت‌گرد در نشست تخصصی  تولید محتوا و تبلیغات محیطی که با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر کرج ،معاونت ها، مدیران مناطق ،سازمان ها در صحن شورا برگزار شد، اظهار کرد: طراحی یک اِلمان شاخص برای شهر کرج از موارد ضروریست که می توان با همکاری هنرمندان کرجی به آن رسید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه المان با شاخصه‌های مشخص در شناساندن شهر به مسافران نقش به سزایی دارد، افزود: طراحان خلاق و هنرمند کرجی، می‌توانند برای طراحی این المان با شهرداری همکاری کنند.

دشت‌گرد با اشاره به برنامه های آخر سال و نوروز بیان کرد: با توجه به تبلیغات محیطی که از سوی شهرداری انجام می شود این تبلیغات می‌تواند درجذب مسافران به بازدید از سطح شهر مؤثر باشد .

وی یادآور شد: تبلیغات شهری در ایام نوروز باید از انسجام و محتوایی خاص و متمایز نسبت به سال های گذشته برخوردار باشد.

این مسئول با اشاره به ضرورت انجام تبلیغات محیطی در ورودی های شهر کرج تاکید کرد: شهرداری کار بدیعی در این زمینه انجام داده و پیام‌ رسانی اینگونه کارهای فرهنگی تاثیر زیادی بر مخاطبان دارد .

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: امیدواریم چنین فعالیت‌هایی تداوم داشته باشد و تبلیغات و اطلاع‌ رسانی منسجم و فراگیر را در سایر مناسبت‌ها و رویدادهای مهم شاهد باشیم .

وی توضیح داد: بدون شک تبلیغات محیطی مناسب و استفاده از اظرفیت رسانه شهری نقش به سزایی در معرفی ایران کوچک به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =