علیرضا موسوی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: برای ایجاد نشاط شهری باید از ناهماهنگی های تبلیغاتی جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدعلیرضا موسوی در نشست تخصصی تولید محتوا و تبلیغات محیطی، اظهار کرد:  شهرداری کرج هر سال در آستانه عید نوروز برنامه‌های مختلفی را برای زیباتر کردن شهر در دستور کار قرار می دهد.

این مسئول افزود: استفاده از تبلیغات محیطی جذاب و یکپارچه، منسجم و  برنامه ‌ریزی شده، خلق آثار هنری محیطی و ترسیم و ترمیم نقاشی‌های دیواری و... بخشی از وظایفی است که هرساله در قالب طرح استقبال از بهار انجام می شود.

 مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  تصریحکرد: برای ایجاد نشاط شهروندی باید از ناهماهنگی های تبلیغاتی جلوگیری کرد و بدنبال  اجرای برنامه هایی بود که مورد توجه شهروندان  و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرند.

موسوی یادآور شد: باید از برنامه های تکراری جلوگیری و از سایر ارگان ها همچون میراث فرهنگی، راهداری برای تبلیغات محیطی کمک گرفت.

وی  در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تشکیل کمیته اطلاع رسانی خبر داد و افزود: در این راستا کمیته ای تشکیل شده تا جاذبه ها و آیینهای سنتی کرج در آستانه نوروز اطلاع رسانی شود و با همکاری رادیو  البرز به صورت محله به محله ویژه برنامه های مختلف اجرا می شود .

 وی خاطر نشان کرد: این اداره کل از مشارکت شهروندان در طراحی  از المانهای مفهومی در اماکن مختلف از جمله نقاط تفریحی، گردشگری، معنوی و ورزشی که نقشی در زیباسازی شهر داشته و برای همگان دارای مفهوم باشند، استقبال می کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =