ررحیمی

ربیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج از چاپ و انتشار اولین شماره سری جدید فصلنامه علمی تخصصی "فهم و توان شهر" توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج، خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج به عنوان یک مرکز علمی پژوهشی جهت کاهش خلاء و فاصله بین نهادهای علمی – اجرایی و تبادل علم و دانش و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در حوزه مدیریت شهری همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور اقدام به انتشار سری جدید فصلنامه فهم و توان شهر کرد.

این مسئول گفت: مقالات دریافتی ابتدا توسط داوران مورد داوری و پس از تایید در لیست انتشار قرار گرفتند.

وی افزود: بدینوسیله از کلیه اندیشمندان، صاحب نظران و پژوهشگران محترم اعم از استادان، مدیران و برنامه ریزان، دانشجویان، کارشناسان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید تا مقالات علمی پژوهشی خود را به آدرس karajm.uast@karaj.ir ارسال کرده تا پس از داوری و تایید با ذکر نام نویسنده (گان) منتشر شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت دریافت آیین نگارش و سایر اطلاعات به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج به نشانی uast.karaj.ir نمایند.

به گفته وی، این دانشگاه در ادامه به منظور ارتقاء علمی و تکمیل فعالیت های ذیربط، جهت اخذ رتبه علمی پژوهشی فصلنامه پیگیر است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =