رسول خسرو زاده

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج گفت: کاهش مشکلات ارباب رجوع در زمان مراجعه به ادارات و انجام خواسته مردم در سریع ترین زمان ممکن مهمترین هدف اجرای طرح میز خدمت است.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رسول خسروزاده در بازدید از سازمان ساماندهی مشاعل شهری و فرآورده های کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب سازمان و راه اندازی میز خدمت افزود: ارایه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان، دریافت مدارک و درخواست های آنان از وظایف میز خدمت است.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج میز خدمت را بستری برای ارایه خدمات مطلوب و ارتباط مستقیم مدیران شهری با شهروندان دانست.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج با اشاره به فعالیت سامانه 137 سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مردم و شهرداری عمل می‌کند و مشکلات و مطالبات شهروندان را به گوش مسئولان می‌رساند بر همین اساس شهروندان می توانند هر گونه خواسته خود از مدیریت شهری در زمینه های گوناگون را با این سامانه مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =