به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رحیم خستو درجلسه هم اندیشی روابط عمومیهای شهرداری کرج، اظهار کرد: اصل واساس شکل گیری هر سازمان خدمت رسانی است و روابط عمومیها نقش به سزایی در انعکاس این خدمات دارند.
وی ادامه داد: در تمام دنیا روابط عمومیها وظایف مشخصی از قبیل رساندن پیام سیاست گذاران به مردم و انعکاس بازخوردها و انتقادات مردمی به مدیران را دارند.
وی توضیح داد: روابط عمومی رسانه نیست و از ابزار رسانه برای تحقق بخشی از اهداف خود استفاده میکند و بر این اساس میتوان گفت روابط عمومی تسهیل گر تعامل و ارتباطات است.
این مسئول خاطر نشان کرد: برای اینکه موانع موجود در مسیر فعالیت با روابط عمومی ها مرتفع شود در مرحله اول مسائل این حوزه را به خوبی بشناسیم و آنها را علت یابی کرده و پس از آن در مسیر حل آنها گام برداریم.
خستو ابراز کرد: به طور قطع همه بخشهای سازمانی ایراداتی دارند که باید به خوبی شناسایی و اقدامات موثری برای حل آنها صورت بگیرد.
خستو توضیح داد: روابط عمومیها باید اقدامات و خدمات سازمان خود را به خوبی منعکس کنند چون در بسیاری از مواقع کارهایی در شهر انجام میشود که شهروندان از آنها بی خبرند.
عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: بدون شک با انعکاس به موقع و درست خدمات صورت گرفته از سوی مسئولین، مردم نسبت به مدیران امیدوار میشوند و به این یقین می رسند که کسانی در این شهر هستند که خدمات رسانی و رفع دغدغه شهروندان اولویت آنها است.
وی اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری و شورا باید با مدیران و شهروندان تعامل سازنده ای داشته باشد تا از این طریق بتواند به وظایف تعریف شده خود به خوبی عمل کند.
رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: روابط عمومی شهرداری و شورای شهر نقش به سزایی در اصلاح نگرش عمومی درباره مدیریت شهری دارد و به نوعی می تواند نگاه شهروندان را نسبت به این مجموعه واقعی تر کند.
وی گفت: اگر به روابط عمومی شهرداری و شورا انتقادی می شود نقد شخصی نیست و صرفا با نگاه تخصصی انجام میشود.
این مسئول خاطر نشان کرد: باید به جایی برسیم که مدیران جایگاه واقعی روابط عمومی ها را به رسمیت بشناسند و به این باور برسند که با تقویت جایگاه روابط عمومی جایگاه کل سازمان ارتقا می یابد.
ارسال نظر