بضاعتی پور سیما منظر شهرداری کرج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بوستان طبیعت، خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 3 اسفند ماه در بوستان طبیعت، افزود: این همایش در ادامه سلسله ویژه برنامه های این سازمان در روزهای تعطیل در پارک ها و بوستان های شهر است. 

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای امسال پارک ها و اماکن تفریحی گردشگری شهر کرج میزبان شهروندان در چهار همایش کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی بوده است اظهار کرد: حرکت روبه جلوی مجموعه مدیریت شهری در فراهم کردن زیرساخت های نشاط و شادابی در محلات جای قدردانی دارد.

وی از نشاط اجتماعی به عنوان یک نیاز طبیعی و حلقه مفقوده جامعه شهری یاد کرد و ادامه داد: در برنامه‌ریزی و طراحی همایش ها و برنامه های این سازمان، توجه به آموزش و مهارت های شهروندی و رویکردهای محیط زیستی نیز مورد توجه بوده که با استقبال خوبی هم روبرو بوده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان از همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، هیات کوهنوردی و کمیته همگانی صعودهای ورزشی استان البرز، هیات و انجمن ورزش های همگانی و سایر ارگانها و نهادهای مرتبط در برگزاری این گونه همایش ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =