• ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
  • کد خبر: 70340
جلسه پشتیبانی

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: در راستای هوشمند سازی سامانه ثبت قبوض شهرداری آماده بهره برداری شد.

محمود دهقان درگفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز به یکپارچه سازی قبوض شهرداری اشاره کرد و افزود: سامانه مدیریت قبض ابزاری سریع و آسان جهت ثبت و کنترل قبوض مصرفی شهرداری است.

این مسئول، تجمیع و نگهداری اشتراکات تمامی دوایر، بهره گیری از اطلاعات جهت پیش بینی بودجه، شناسایی ساختمان های سبز شهرداری و جلوگیری از پرداخت قبوض خارج از تملک شهرداری را از اهداف ایجاد این سامانه عنوان کرد.

 رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به پیگیری این سازمان در جهت هوشمندسازی و استفاده از فناوری جدید، بیان کرد: در طول سال‌های گذشته در این حوزه اقدامات زیادی انجام‌شده اما باید یک گام مؤثر و اساسی در این حوزه برداشته شود.

دهقان با بیان اینکه  شهرداری کرج در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت‌های قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: از طریق اجرای برنامه هایی برای هوشمند سازی مدیریت شهری به دنبال شهری با رفاه هستیم تا ثمرات حرکت به سمت شهر هوشمند در زمینه بهبود وضعیت اجتماعی و شهرنشینی نمایان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =