• ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر: 70352
فکورزاده

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج از توزیع 320 تن آسفالت به منظور افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

محمدرضا فکورزاده در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: این عملیات با هدف بهبود تردد خودروها، بهبود کیفیت آسفالت معابر شهری، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت رفع چاله و ناهمواری های معابر و کوچه ها افزود: لکهگیری و مرمت آسفالت معابر با اولویت‌بندی و کار کارشناسی در حال انجام است. 

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج بیان کرد: وجود چاله های متعدد در معابر سطح منطقه منظر بصری ناخوشایندی هم برای عابرین پیاده و هم برای رانندگان وسایل نقلیه به وجود می آورد که این امر لزوم تسریع در انجام این عملیات را دو چندان می کند.

این مسئول ادامه داد: بلوار خوارزمی، خیابان استاد شهریار، خیابان ولیعصر (عج)، بلوار ظفر و همچنین کوچه های اصلی حصارک بالا از جمله نقاطی است که عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت انجام شده است.

فکورزاده با بیان اینکه رعایت استاندارد ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر بسزایی در عمر آن داشته باشد، تصریح کرد: معابر نامناسب و دارای مشکل از طریق بررسی و مشاهدات اکیپ های مستقر در سطح منطقه و همچنین تماس های مردمی شناسایی شده و به ترتیب اولویت و در اسرع وقت نسبت به رفع آن ها اقدام می شود.

به گفته سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج؛ در بهمن ماه سال جاری 320 تن آسفالت در معابر و خیابان های سطح منطقه توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =