• ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر: 70456
پارک چمران

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: با اجرای پروژه پیاده راه سازی، بلوار شهید چمران بعد از 30 سال رنگ تازه به خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به اینکه از اجرای مناسب سازی و پیاده راه سازی بلوار شهید چمران بیش از 30 سال می گذرد، افزود: پروژه عمرانی بازسازی و پیاده راه سازی بلوار شهید چمران از درب ورودی سازمان آب تا سه راه نهضت یکی از اقدامات مهم عمرانی این منطقه به شمار می رود. 

این مسئول اظهار کرد: بهبود وضعیت معابر در سطح منطقه، با توجه به فرسودگی جداول و ناهمگونی پوشش پیاده راه در اغلب خیابان ها، یکی از اولویت های اقداماتِ عمرانی است.

وی با تاکید بر اجرای پروژه های عمرانی متعدد در سال آتی تصریح کرد: طی سالیان متمادی آسیب های جدی به جداول و پیاده راه ها وارد شده که کارگذاری سیستم های نوین هدایت آب های سطحی و اصلاح جداول این بلوار اجتناب ناپذیر است. 

 مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تشریح فعالیت های عمرانی بیان کرد: آغاز به کار پروژه پارک شیخ آباد، تکمیل پروژه ایستگاه آتش نشانی بلوار کامیونداران، اتمام طراحی پارک فرهنگ و هنر در ضلع جنوبی بلوار بلال با متراژ بیش از 2 هزار و 600 مترمربع و حفر 12 حلقه چاه جذبی جهت جمع آوری وهدایت آب های سطحی از اقدامات این حوزه در ماه گذشته بوده است.

جلالیان افزود: پروژه فلات قاره در شهرک ایثار، پروژه بلوار کامیونداران، لکه گیری گسترده سطح منطقه، بهسازی ورودی اتوبان، بهسازی میدان میوه وتره بار شهرداری کرج، طراحی دو بوستان بزرگ در منطقه و جدول گذاری سرحد آباد و لاله غربی از اقدامات مهم این حوزه در ماه های آتی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =