• ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر: 70458
منطقه 4

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: در آستانه سال نو و با اجرای طرح استقبال از بهار این منطقه برای ورود به سال جدید آماده می شود.

ربی سعادت درگفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند که بر این اساس مدیریت شهری ضمن تنظیف شهر، متناسب با فرهنگ، برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه مرحله اول طرح استقبال از بهار در جاده قزلحصار محدوده پل حصارک تا خیابان سوم (سهرابیه) انجام شد، افزود: مجموعه فعالیت های این طرح به صورت محله به محله و بر اساس  زمان بندی پیش بینی شده در معابر و محلات منطقه در حال اجرا است.

سعادت  با اعلام اینکه منطقه 4 با بسیج کلیه نیروهای تلاشگر خدمات شهری، فضای سبز و با یک برنامه ریزی منسجم با انجام پاکسازی تمامی مسیرها و معابر به استقبال بهار طبیعت می رود، بیان کرد: در همین راستا شستشو و رنگ آمیزی المان ها، شستشوی جداره های شهری، حذف زوائد بصری و شهری، شستشو و رنگ آمیزی جداول، شستشوی و رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله،  تعمیر و ترمیم سرویس های بهداشتی و آبخوریها، رفع سد معبر، تسطیح زمین های بایر و جلوگیری از تخلیه نخاله و ضایعات و... از برنامه های در حال اجرا است.

وی، همچنین از استقرار اکیپ هایی به منظور لکه گیری آسفالت های معابر سطح منطقه در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: لکه گیری و ترمیم و حفر چاله درخت، کاشت نهال ( چنارو نارون) هرس درختان و ایجاد آبخوراز جمله مواردی است که در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می شود.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از غبار روبی مزار شهدا در آخرین جمعه سال و  دیدار با خانواده های معظم شهدای منطقه خبر داد و تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در ایام نوروز نیز در آماده باش قرار دارند و به خدمت رسانی به شهروندان خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =