دانشگاه -بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: داشتن مهارت و تخصص‌های مختلف در زمینه فناوری یا دیگر حوزه‌های مهم، نقش زیادی در دستیابی به موفقیت مراکز علمی و کاربردی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید اعضا شورای اسلامی شهر کرج از این مرکز اظهار کرد: وظیفه اصلی مراکز علمی و کاربردی مهارت افزایی و تربیت افراد کارآفرین است.

وی بیان کرد: در این راستا مرکز نوآوری و کارآفرینی این دانشگاه توسط دکتر امید رییس دانشگاه جامع کشور صادر و راه اندازی شد.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج ادامه داد:جهت گیری مرکز علمی کاربردی شهرداری به گونه ای است که بتوان مهارت را تبدیل به کارآفرینی کند. 

وی با اشاره به اقدامات، طرح ها و دستاوردهای پژوهشی و علمی دانشگاه افزود: هم اکنون بیش از دو هزار و 300 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل  هستند به طوریکه در سال جاری شاهد جذب بیشترین دانشجو در این مدت بودیم.

رحیمی به رشد هفت برابری دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد:با پیگیری های انجام شده این مرکز موفق به چاپ سری جدید نشریه فهم و توان شهر با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

در این بازدید محمد نبیونی رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت ها، اکبر سلیم‌نژاد رییس کمیسیون فرهنگی و سارا دشت گرد رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند.

 اعضای شورا در پایان بازدید خود وضعیت مرکز را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کردند در آینده نزدیک شاهد ارتقا هر چه بیشتر این دانشگاه در حوزه های آموزش و پژوهشی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =