• ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر: 70521
فیروزبخت

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت: سامانه کرجِ من با هدف یکپارچه ساختن خدمات الکترونیکی و توسعه خدمات غیر حضوری، راه اندازی شد.

مهرداد فیروزبخت در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سامانه کرج من در راستای یکپارچگی خدمات الکترونیکی، توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای درون شهری راه اندایز شده است.

وی تصریح کرد: درگاه کرج من سامانه تحتِ وب است که در حال حاضر در چند منطقه شهرداری کرج در حال اجرا است. تسهیل در امر پرداختِ عوارض خودرو و نوسازی، امور مربوط به شهرسازی، اصناف، درآمد، مشاهده مشخصات خودرو، ملک و سوابق پرداختی برای کلیه شهروندان از طریق این درگاه فراهم شده است.

به گفته فیروزبخت؛ این درگاه موجب کاهش ازدحام ارباب رجوع و مراجعات بیهوده به شهرداری و صرف هزینه برای شهروندان می شود  .

مدیر منطقه 12 شهرداری کرج افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی my.karaj.ir با نام کاربری و پسوردی که از سوی شهرداری در اختیارشان قرار می گیرد نسبت به ثبت و پیگیری درخواست ها  اقدام نمایند.

فیروزبخت بیان کرد: شهروندان می توانند سیر تکامل پرونده و همچنین از محل فعلی پرونده با خبر شده و پیگیری کنند. در ضمن با ارسال پرونده به مرحله بعد پیامکی به شهروندان ارسال می شود که شهروند را از موقعیت پرونده مطلع می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =