مرتضی جلالیان

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز، غیرقانونی محسوب می شود.

مرتضی جلالیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز افزود: از ادامه فعالیت متخلفانی که قبل از صدور پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده و به اخطارهای قبلی توجهی نداشتند، جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما ومنظر شهری می‌شود بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیر منطقه 2 از نظارت جدی بر ساخت و سازهای سطح منطقه خبر داد و تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تاکید بر قانون‌مداری در قالب اجرای طرح‌های پیشگیرانه انجام می‌شود، در واقع با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، ماموران به طور مستمر و به صورت محسوس و نامحسوس در منطقه گشت‌زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند .

جلالیان خواستار مشارکت بیشتر شهروندان به منظور کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در راستای تحقق "مسئولیت اجتماعی" بار دیگر مسئولان را در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز که سلامت و امنیت مردم را به خطر می‌اندازد، یاری کنند .

این مشئول خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات شهروندان پاسخگویی به پیام‌های ثبت شده در سامانه 137 انجام می‌شود، صدور اخطار مجدد مبنی بر عدم مجوز ادامه فعالیت برای متخلفان صورت گرفته و پرونده افراد متخلف به کمیسیون ماده 100جهت صدور رای ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =