• ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
  • کد خبر: 70591
همایش نقش بازاریابی شهری

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: دوران اتمام وابستگی شهرداری به درآمدهای ناشی از عوارض و جرایم نزدیک است.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز، آرش ارشد پیش از ظهر امروز در همایش بازاریابی شهری در توسعه سرمایه گذاری و گردشگری که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در اصل مانوری برای بازاریابی شهری و حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: دوران اتمام وابستگی به درآمدهای ناشی از عوارض و جرایم شهرداری نزدیک است و ما با اتخاذ سازوکارهای مناسب به دنبال افزایش درآمدهای پایدار شهری هستیم.

وی ادامه داد: بدون شک با ایجاد اطمینان برای شرکای شهرداری و سرمایه گذاران می‌توانیم با سرعت بیشتری برای تحقق این هدف گام برداریم.

وی توضیح داد: سرمایه گذاران باید به این باور برسند که در کرج فضای مناسب و امنی برای سرمایه گذاری فراهم است و آنان می‌توانند با خیال راحت و بدون سرمایه گذاری در پروژه های شهری مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: از سوی تمام معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق دهگانه شهرداری کرج نمایندگان ویژه ای برای حضور در حوزه سرمایه گذاری معرفی شده اند.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه تسهیل گری سرمایه گذاری در شهرداری کرج گفت: هدف از تشکیل این کارگروه جلب مشارکت شهروندان و بهره برداری از سرمایه‌های آنان برای اجرای پروژه‌های شهری است.

  این مسئول خاطر نشان کرد: جلوگیری از سرگردانی سرمایه گذاران و کاهش بروکراسی اداری از دیگر نتایج تشکیل این کارگروه است.

ارشد بیان کرد:  ۲۸  نقطه در کرج به عنوان‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری لکه گذاری شده و امید است بتوانیم با جذب سرمایه‌ها، فضاهای خدماتی، اقامتی، رفاهی و تجاری قابل قبول برای شهروندان فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انعقاد تفاهم نامه‌ای برای تبدیل ساختمانی به ساختمان انرژی صفر اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یکی از ساختمان‌های کرج اجرایی خواهد شد.

ارشد تصریح کرد: در ساختمان‌های انرژی صفر مبنا برعدم وابستگی به خط لوله گاز و انتقال نیرو است و به دنبال بومی سازی این ‌تکنولوژی و استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی هستیم.

وی گفت: آماده ایم با شروع سال جدید شرایط  مشارکت سرمایه گذاران در پروژه‌های مختلف را فراهم کنیم تا ظرفیت‌های شهری به خوبی به فعلیت برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =