• ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر: 70633
ایستگاه اتوبوس

هر کدام مان بسته به نوع نگاهی که داریم؛ با پیامی خشنود می شویم. یکی با پیدا کردن کار، یکی با یافتن معشوق، و دیگری با لقمه ای که بزداید رنگ گرسنگی را.

پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی فراغت / نمی دانم خبر خوب چه اِلمان هایی "باید" یا "می تواند" داشته باشد؛ دلگرم کننده باشد؟ امیدوارمان کند؟ 

هر کدام مان بسته به نوع نگاهی که داریم؛ با پیامی خشنود می شویم. یکی با پیدا کردن کار، یکی با یافتن معشوق، و دیگری با لقمه ای که بزداید رنگ گرسنگی را! و می توانم تصور کنم حال مادری که دخترش را به خانه بخت فرستاده.  

و تو دلخوش به پیامکی که حساب را سامان کند؛ و دیگری به پست، و او به مقام!

در کنار تمام خبرهای ناگوار؛ همه مان تجربه و لذت شنیدن (حداقل) یک خبر خوب؛ خبری که برای ساعتی حال مان را متعادل کند؛ داشته ایم. حالا سالی یکبار؛ ماهی یکبار یا روزی یکبار؛ نمی دانم.

 به هر حال این لحظه های خوشایند؛ مثل لحظه ۱۰ گرفتن از درسی که تصور نمره قبولی نداشتیم در کارنامه مان ثبت شده؛  و چه شیرین است این مدل قبول شدن ها. 

آخرین بار که پشت صندلی اتوبوس های شرکت واحد نشستم و تمام مسیر را از پشت پنجره های مستهلک آن تماشا کردم را بخاطر ندارم. اتوبوس هایی که در سایه بی برنامگی و رشد تکنولوژی؛ نه حالی برای شان مانده و نه جانی! 

ولی برای زن و مردِ میانسالی که برای رفتن به آنطرف شهر دقایق را در ایستگاه ها دفن می کند؛ شنیدن خبری از شهردار کرج درباره خریدن اتوبوس های نو و افزوده شدن آن ها به ناوگان حمل و نقل عمومی؛ می تواند امیدوار کننده باشد.

خبری که در سال ها بی توجهی به ناوگان حمل و نقل عمومی پیامی است مثبت و امیدوار کننده که نشان می دهد کمالی زاده برای بهتر شدن حال شهر؛ منتظر لحظه ی تحویل سال نمانده است! 

شهردار کرج خبر داد؛ "اتوبوس های خریداری شده تا چند روز آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =