یکصدوسی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد.

به مناسبت گرامیداشت روز شهید، آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تجلیل از خانواده شهدا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این جلسه سه عضو شورا نطق پیش از دستور خود را به گرامیداشت روز شهید و قدردانی از خانواده شهدا اختصاص دادند.

 رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شهیدان بر گردن همه حق دارند، اظهار کرد: ارزش بخشیدن به مقام شهدا بر همه امری ضروری است و مردم و مسئولان باید به این امر توجه ویژه ای نشان دهند چرا که آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

عباس زارع، ایثار و از خودگذشتگی شهدا را کاری ارزشمند خواند و افزود: به همین منظور از مادر، برادر و خواهر شهیدان شفیعی زاده دعوت کردیم تا در صحن شورا به نمایندگی از تمام خانواده شهدا حضور داشته باشند و ما نیز از ایشان قدردانی کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز که خود برادر دو شهید است، ضمن تبریک روز شهید به خانواده های معظم شهدا، اظهار کرد: استقلال کشور و وحدت میان مردم یادگار خون شهداست و باید از این یادگار ارزشمند به خوبی محافظت کنیم.

اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند، افزود: اگر کسی از ارزش وجودی شهدا آگاه نباشد موجب سرافکندگی ماست.

فریده بزنی بیرانوند، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج نیز که خود فرزند شهید است، ضمن گرامیداشت روز شهید، از شهید به عنوان الگوی فداکاری و رشادت یاد کرد و افزود: شهدا در مسیر دفاع از میهن و خانواده خود گام برداشتند و ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم.

در ادامه جلسه لوایح مطرح شد که در میان این لوایح با واگذاری یک دستگاه آپارتمان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز موافقت شد.

همچنین لایحه واگذاری حق انتفاع 4 کتابخانه عمومی بوعلی، مالک اشتر، امام علی (ع) و ملااحمد نراقی به مدت 20 سال به اداره کل امور کتابخانه های استان البرز با مخالفت اعضا مواجه شد.

در پایان جلسه نیز عباس زارع گفت: اولین جلسه سال 98 با حضور استاندار البرز و معاونانش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =