بازدید شهردار از سازمان مدیریت آرامستان

شهردار کرج به همراه معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اقدامات و پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده با حضور در سازمان مدیریت آرامستان‌ها، ضمن بازدید از اقدامات و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و خدماتی، بر استقبال منظم و منسجم از زائرین اهل قبور در پنج شنبه و جمعه پایانی سال تاکید کرد.

شهردار کرج با اعلام رضایت از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها اظهار کرد: انتظار ما از مدیران شهری کاهش هزینه های جاری و افزایش هزینه های عمرانی و انجام طرح ها در بستر سرعت، دقت و کیفیت است.

کمالی زاده با اعلام حمایت از پروژه های در دست اقدام سازمان مدیریت آرامستان‌ها، اظهار کرد: در اقدامات این سازمان رگه هایی از خلاقیت و نوآوری و همسویی با اهداف زیست محیطی مدیریت شهری به چشم می خورد.

وی ادامه داد: جایگزینی آب تصفیه شده با آب خام نیازمند سرمایه گذاری مناسب است.

شهردار کرج با اشاره به در پیش رو بودن سال نو و همچنین مراجعه تعداد زیادی از همشهریان به آرامستان بهشت سکینه (س) جهت زیارت اهل قبور، خواستار توجه ویژه به روان سازی ترافیک و اعمال های محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان، همچنین ایجاد پارکینگ های موقت و رسیدگی به سیمای بصری و فعال سازی تمام آبخوری ها شد.

حسن مدیرروستا رییس هیات مدیره سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه های عمرانی سازمان به صورت مستمر رصد می شوند و پیشرفت فیزیکی آنها محسوس است، یادآور شد: با تکمیل این پروژه ها همچون بازسازی و ساماندهی سالن معراج، انجام مراسمات دینی خاکسپاری اموات در فضای مناسب تری صورت می پذیرد که باعث ایجاد آرامش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گزارش جامعی از اقدامات ستاد استقبال از بهار و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مهیاسازی آرامستان بهشت سکینه (س) برای روزهای پایانی سال ارایه کرد.

حمیدرضا عسگری گفت: حمایت شهردار محترم به منظور تکمیل پروژه های عمرانی و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان در پیشبرد امور این سازمان بسیار تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =