آمبولانس آرامستان

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خبر از نوسازی و بهسازی ناوگان حمل متوفی در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری، کرج داد.

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: ارایه خدمات مناسب در تمامی جنبه ها یکی از مهمترین وظایف ذاتی سازمان مدیریت آرامستان ها است.

وی بیان کرد: علاوه بر این موضوع سعی شده ارائه خدمات به مراجعین با کیفیت مطلوب تر و سرعت بیشتری صورت پذیرد .

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به بازسازی و بهسازی ۹ دستگاه خودرو، افزود: قسمتی از فرآیند تدفین مربوط به حمل متوفی است که در یک دهه گذشته از همین ناوگان کنونی بهره گیری شده است. 

این مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به تردد مداوم این خودروها در سطح شهر و در آستانه سال نو، سازمان در راستای برنامه های ستاد استقبال از بهار و به جهت حفظ آراستگی و سیمای بصری در سطح شهر طرح یکسان سازی این خودروها و خودروهای بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت .

عسگری با بیان این که بخش خصوصی در ارایه خدمات حمل متوفیان کمک حال سازمان است، گفت: برای ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندانی که نیاز به انتقال پیکر عزیزانشان به نقاط خارج از شهر دارند، قرارداد همکاری با بخش خصوصی منعقد و امکان استفاده از ۱۵ دستگاه خودرو تندر جدید با طراحی و ظاهری یکسان ممکن شده است که می تواند رضایت خانواده ها را از افزایش و توان سرویس دهی سازمان را تقویت کند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به تنوع فرهنگی – قومیتی و مراجعین در سطح گسترده به این سازمان، باید به بهترین شیوه پاسخگوی مراجعین باشیم که خوشبختانه طرح های اجرا شده در چند ماه اخیر توانسته نیل به این مقصود را ممکن سازد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =