احمدي نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از کاهش تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی این کلانشهر پس از راه اندازی سامانه نظارت بر رفتار رانندگان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به گزارش ارائه شده در سیزدهمین جلسه شورای معاونین مبنی بر افزایش درآمدهای حاصل از کرایه اتوبوس ها پس از راه اندازی سامانه نظارت بر رفتار رانندگان حمل و نقل همگانی در مرکز کنترل ترافیک، اظهار کرد: این موضوع ضمن کاهش تخلفات در رفتار رانندگان باعث افزایش درآمد حاصل از کرایه های اتوبوس در پرداخت بلیط الکترونیکی کرایه ها شده است.

وی افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این سامانه در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج ضمن رصد تخلفات فردی و رانندگی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح معابر شهری، تخلفات یاد شده در سوابق فرد متخلف نیز به ثبت می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه تخلف مربوطه از طریق پیامک برای متخلفین ارسال می شود، خاطرنشان کرد: با بکار گیری تجهیزات نظارتی در سطح شهر و بهره برداری سازمان حمل و نقل بار از این تجهیزات، شاهد بهبود رفتار رانندگی رانندگان حمل و نقل عمومی همچنین کاهش تخلفات مرتبط با اخذ کرایه بصورت نقدی از سوی رانندگان اتوبوس های شهری بوده ایم.

احمدی نژاد برنامه ریزی در راستای هوشمند سازی مدیریت ترافیک در سال ۹۸ را ضروری اعلام کرد و گفت: این امر در اولویت اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =