آرامستان نقشه مسیر

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، با اشاره به حجم بالای مراجعه به گلزار بهشت سکینه (س) در امروز و فردا، اظهار کرد: برای روان سازی ترافیک و رفاه حال مراجعان، تابلوهای مسیریاب در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) نصب شده است.

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، به مراجعه بالای شهروندان از ساعات آغازین صبح امروز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طبق جلسات برگزار شده در روزهای گذشته و برنامه ریزی های صورت گرفته، سازمان مدیریت آرامستان های کرج آمادگی کامل برای میزبانی از زائران اهل قبور دارد.

این مسئول اضافه کرد: متناسب با حجم بالای ترافیک سازمان آرامستان نسبت به کاهش بار ترافیکی در ورودی ها و خروجی ها اقدام می کند. 

عسگری توضیح داد: تابلوهای مسیریاب در معابر مختلف سازمان جانمایی شده است، همچنین در بدو ورود به آرامستان بروشورهای اطلاع رسانی در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت شهروندان از استقرار خودروهای آتش نشانی خبر داد و گفت: این خودروها در آرامستان بهشت سکینه (س) مستقر شده اند. 

وی خاطرنشان کرد: استقرار 2 دستگاه آمبولانس، حضور ماموران گشت و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح آرامستان از دیگر برنامه های آرامستان برای امروز و فردا است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =