• ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر: 70712
یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: امیدواریم با اجرای طرح استقبال از بهار چهره منطقه بیش از پیش دگرگون شود.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: این طرح تا پایان اسفند ماه در تمام محلات این منطقه اجرا می شود.

وی گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود وضعیت معابر سطح منطقه پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابراصلی وفرعی  در طرح استقبال از بهار تحت پوشش  لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

وی افزود: طرح استقبال از بهار به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و بر اساس نیازسنجی به عمل آمده در محدوده منطقه با مشارکت شهروندان در حال اجراست .

یگانی ضمن تاکید بر زیباسازی منظر شهری منطقه در آستانه سال جدید، ادامه داد: طرح پاکسازی محله به محله، شستشو و رنگ آمیزی المان های شهری، جداول، آذین بندی میادین، باز پیرایی بوستان ها، گلکاری میادین و پارکها، کاشت درخت در محلات و مدارس و در کل پاکیزه کردن سیمای شهری و جمع آوری نخاله از معابر عمومی و... از برنامه های این منطقه در حوزه معاونت های عمران وترافیک معاونت خدمات شهری و فضای سبز است.

این مسئول تصریح کرد: ترمیم انهار، لکه گیری هندسی، مرمت جداول، همسطح سازی دریچه ها، رفع معارض و... از جمله فعالیت هایی است که حوزه عمران در استقبال از بهار اجرا میکند.

مدیر منطقه ۹ خاطر نشان کرد: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که دیدار از خانواده های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدای چهارصد دستگاه، اهدا نهال رایگان به شهروندان وساکنین محلات، برپایی میز خدمت در مساجد سطح محلات و برپایی سفره هفت سین در میادین و محلات از جمله این برنامههاست.

به گفته یگانی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز اقداماتی نظیر رفع نواقص ایستگاههای اتوبوس، نوسازی تابلوهای ترافیکی، بازسازی و مرمت تابلوها وعلائم ترافیکی، اجرای خط کشی و... را در قالب طرح استقبال از بهار در دست اجرا دارد.

این مسئول با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری منطقه ۹ در ایام نوروز، گفت: امیدواریم با اجرای طرح استقبال از بهار چهره منطقه بیش از پیش متحول شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =