یگانی

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: پیگیر خواسته های بحق شهروندان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی اظهار کرد: برپایی میز خدمت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله دولت آباد در راستای تداوم ملاقات های مردمی و اجرای طرح سرای محلات صورت گرفته است.

وی افزود: شهرداری منطقه 9 با حمایت  شورای اسلامی شهر و شهردار کرج عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده و ان شاء الله بزودی شاهد اتفاقاتی خوبی در راستای خدمات دهی به شهروندان خواهیم بود.

 این مسئول بیان کرد: اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در قالب طرح استقبال از بهار و پروژه های مهمی نظیر آسفالت معابر اصلی و فرعی، جدول گذاری گسترده، تجهیز پارکها و بوستانهای شهر و پیگیری احداث پل مکانیزه عابر پیاده، ایجاد فضای سبز، پاکسازی و سالم سازی محلات و مناسب سازی پارکها و معابر برای استفاده عموم مردم مهر تأییدی بر این ادعاست.

 یگانی تصریح کرد: به شهروندان این نوید را می دهیم که با پیگیری لازم و مجدانه در راستای خواسته های بحق آنان گام برداشته و برگ زرین دیگری را در راه خدمت رسانی به مردم هدیه کنیم.

 این مسئول بیان کرد: بدون حمایت و مشارکت مردم امکان تحقق و عملی کردن برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در حوزه مدیریت شهری میسر نمی شود.

 وی افزود: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری شهروندان در اداره شهر فراهم آورد و در این راستا مقرر شده با ملاقات و دیدارهای مردمی و استماع مشکلات شهروندان به بخشی از اهداف مدیریت شهری جامه عمل پوشانده شود.

 مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از مردم به عنوان مشوق و حامی واقعی مدیریت شهری در خدمات‌رسانی مطلوب و حداکثری به شهر و شهروندان یاد کرد و گفت: شهرداری کرج با تمام توان در راستای خدمت به شهر و شهروندان حرکت خواهد کرد تا طرح‌ها و پروژه‌ها با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جدید بودجه عمرانی منطقه  بصورت محله محوری هزینه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =