• ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 70720
قدردانی مولایی از بضاعتی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار سید یوسف مولایی در مراسم کاشت 500  اصله نهال که در شهرک کوثر سپاه پاسداران استان برگزار شد، افزود: وقتی می گوییم «شهدا زنده هستند» یعنی اینکه کسی می تواند زندگی بدهد که خودش زنده باشد و ما اعتقاد داریم که شهدا هم زنده هستند.

فرمانده سپاه البرز افزود:  امنیت با ثبات و استقلال کشورمان به حرمت خون شهیدان است که با وجود توطئه های زیادی که برای کشور طراحی شده اما هاله نور شهدا سرزمین ما را نورانی کرده که مانع آسیب به کشورمان شده است.

وی با بیان اینکه درختان هم زنده و شادی آور هستند، گفت: در آیات الهی خداوند کلمه طیبه را همچون درخت مثال زده که ریشه در زمین دارد و شاخ و برگش در آسمان است و شهادت نیز ریشه در اعتقادات مسلمین و به خصوص شیعیان دارد.

وی بیان داشت : فضای سبز از نیازهای اصلی هر کشور و جامعه است ولی این نیاز اساسی هر روز رو به کاهش است به طوریکه با وجود افزایش 30 تا 40 درصدی جمعیت بعد از انقلاب اسلامی، وسعت جنگل ها تا 50 درصد کاهش یافته است.

مولایی با بیان اینکه لازم است برای توسعه فضای سبز هر کسی قدمی بردارد، اظهارداشت: امروز 500 اصله نهال در این شهرک با نام شهدا غرس می شود تا نشان دهد که شهادت و درختان ده ها وجه مشترک دارند.

وی گفت: درخت و شهید هر دو پیام زندگی و حیات می دهند یعنی هر دو برای حیات بشری لازم هستند.

در پایان مراسم 500 اصله نهال مثمر با نام شهدا در شهرک کوثر سپاه پاسداران توسط خانواده شهدا، جهادگران و خانواده های پایوران سپاه غرس شد و سردار یوسف مولایی با اهدا لوح تقدیر از تلاشهای پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به منظور گسترش و توسعه فضای سبز، با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =