حمیدرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: طبق سنت دیرینه مردم در حالی نوروز را آغاز می کنند که در روزهای پایانی سال یاد و خاطره درگذشتگان را زنده نگاه داشته و با حضور در کنار قبور عزیزان خود به استقبال بهار می روند .

وی افزود: با توجه به وظیفه ذاتی این سازمان و فرا رسیدن روزهای پایانی سال، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در تمامی زمینه ها به شهروندان صورت گرفته است.

این مسئول ضمن قدردانی از دستگاه های اجرایی با این سازمان بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان با هماهنگی کامل در حال ارائه خدمات هستند و با مشارکت نیروی انتظامی و پلیس راهور شاهد حداقل ترافیک در ورودی آرامستان و مدیریت زمان توسط شهروندان هستیم.

عسگری با اشاره به خدمات رسانی 30 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان از میدان حصارک به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) و بلعکس اظهار داشت: با نصب تابلوهای راهنمایی و هدایت مسیر زائرین و اطلاع رسانی به شهروندان سعی شد تا حداقل زمان و بهترین مسیرهای دسترسی به محوطه آرامستان و امکان زیارت اهل قبور با فراغت بیشتری را مهیا کنیم.

وی در پایان با اشاره به حضور کامل پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ساعات آغازین روز پنج شنبه و جمعه جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان گفت: امیدوارم شهروندان توانسته باشند بهترین خدمات را دریافت کرده و بدون دغدغه در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =