• ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 70724
عباس زارع

رییس شورای شهر کرج بر ضرورت اتخاذ سازوکار مناسب برای افزایش درآمد پایدار شهری تاکید کرد.

عباس زارع در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه شورای پنجم در کنار توفیقاتی داشته در پیگیری برخی اهداف چندان موفق نبوده، اظهار کرد: در کنار تلاشهای صورت گرفته هنوز کارهای ناتمام و انجام نشده زیادی باقی مانده که امید است با تعامل  شهرداری و مشارکت شهروندان اجرایی شوند.

وی با اشاره به برخی مطالباتی که شورای پنجم در تحقق آنها چندان موفق نبوده، توضیح داد: علی رغم تلاشهای صورت گرفته هنوز نتوانسته ایم به راه کاری واقعی برای حل مشکل ترافیک شهر برسیم و همین باعث نارضایتی شهروندان شده است.

این مسئول گفت: شورای پنجم در ایجاد سازوکارهای مناسب برای افزایش درآمدهای پایدار و استقرار نظام شایسته سالاری در شهردای هم توفیق چندانی نداشته است و جای کار بسیاری دارد.

زارع با تاکید بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات در شهر گفت: هر چند سمت و سوی شورا ی پنجم توزیع عادلانه خدمات بوده ولی هنوز در تحقق این هدف چندان موفق نبوده و راه طولانی ای در پیش داریم.

به گفته رییس شورای شهر مدیریت پسماند، ارتقای زیرساخت های عمرانی و افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر مواردی است که شورای پنجم علی رغم پیگیریهای فراوان در تحقق آنها چندان موفق نبوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =