اصغر نصیری

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع آوری پسماندهای الکترونیکی برای اولین بار در این کلانشهر خبر داد.

اصغر نصیری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: یکی از انواع پسماندها، پسماندهای ویژه الکترونیکی است که به جهت جلوگیری از خطرات ناشی از عدم مدیریت درست سلامت انسان و محیط زیست را تهدید می کند بر همین اساس سازمان مدیریت پسماند با همکاری شهروندان، ادارات و اصناف، جمع آوری این پسماندها را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با همکاری شهروندان در حیطه مدیریت پسماند بتوانیم مشکلات و خطرات مربوط به پسماندهای الکترونیکی را کاهش داده و شاهد مدیریت بهینه اینگونه پسماندها با تفکیک از مبداء باشیم.

عملیات عمرانی پناهگاه سگ های بلاصاحب مرکز حلقه دره پایان یافت

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام عملیات عمرانی پناهگاه سگ های بلاصاحب در مرکز دفن حلقه دره خبر داد.

نصیری عنوان کرد: عملیات عمرانی بهسازی  تنها محل نگهداری سگ های بلاصاحب شهر کرج در مرکز حلقه دره با هدف بهبود شرایط فیزیکی و نگهداری بهداشتی این پناهگاه باصرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به اتمام رسید.

وی از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات به بتن ریزی مسیر های دسترسی و راهرو ها، کف سازی کامل پناهگاه، تجهیز اتاق جراحی و قرنطینه، بازسازی و ساخت سوله در فصل های سرد سال، نما سازی ساختمان های قرنطینه و  اتاق جراحی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =