مهدی حاجی قاسمی

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: از استاندار توقع می رود تعهدات راه آهن در قبال پروژه مهرویلا را پیگیری کند.

مهدی حاجی قاسمی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با گلایه از بی تعهدی مسئولان راه آهن در پروژه مهرویلا اظهار کرد: با توجه به همجواری پروژه مهرویلا با خط راه آهن، تعهداتی از سوی راه آهن باید انجام می گرفت که تاکنون محقق نشده است. 

وی بیان کرد: بیش از 98 درصد پروژه مهرویلا به پایان رسیده به همین دلیل برای رفع مشکلات موجود و تکمیل آن از استاندار البرز توقع می رود به این موضوع ورود کند. 

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: یکی از مزیت های پروژه مهرویلا ایجاد دسترسی آسان به فرودگاه پیام است که این موضوع با کارشکنی راه آهن مغفول مانده است.

حاجی قاسمی با بیان این که این پروژه فروردین ماه 98 به بهره برداری می رسد، افزود: نصب هندریل و خط کشی های پروژه مهرویلا باقی مانده ، ضمن آن که با توجه به حساسیت موضوع تا نصب سیستم روشنایی پروژه به بهره برداری نخواهد رسید.

پروژه گلدشت تا پایان هفته به بهره برداری می رسد

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با افتتاح پروژه خوارزمی - گلدشت مشکل دسترسی شرق به غرب کرج برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: گلدشت یکی از پروژه های شورای پنجم است که از یک سال پیش کلید خورده و طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

مشکلی برای تردد مسافران  از حصار وجود ندارد

این عضو شورا گفت: بیش از 60 درصد عملیات تعریض و آسفالت خط 4 حصار انجام شده است.

حاجی قاسمی با بیان این که پروژه خط 4 حصار مورد تاکید شهردار و شورای پنجم بوده است، اظهار کرد: با توجه به تردد مسافران از این مسیر و وضعیت نامناسب آن، کار تعریض و آسفالت خط 4 انجام شد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: با توجه به اتمام بخش زیادی از کار تعریض و آسفالت، مسافران نوروزی مشکل خاصی برای تردد از این مسیر نخواهند داشت.

وی با اشاره به آسفالت پل بیلقان نیز گفت: با توجه به بازدید شهردار و تاکید شورا بر توجه به ورودی های شهر، عملیات آسفالت این پل انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =