• ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
  • کد خبر: 70738
دکتر خستو

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجاره بدهیم مردم بهار را بدون واسطه ببینند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در جسله هم اندیشی روز فرهنگی کرج اظهار کرد: 21 فروردین به عنوان روز کرج و 20 مهر به عنوان روز البرز نام گذاری که این نام گذاری دلایلی داشته است.

وی ادامه داد: در طبیعت دو بهار وجود دارد که اولی در فرودین ماه است و دومی در اوایل پاییز به همین دلیل است که روز کرج و البرز در این ماه‌های سال برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج حس امید درمیان شهروندان توضیح داد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، وظیفه مسئولان این است که فضای با نشاطی را فراهم کنند تا از این طریق بتوانند حس امید و پویایی را در مردم زنده نگه دارند.

وی ابراز کرد: بدون شک اگر حس امید و نشاط در دلهای مردم وجود داشته باشد، انجام کارهای بزرگ در جامعه دور از انتظار نخواهد بود.

عضو شورای شهر کرج  با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی ابراز راه پیدا کردن در قلب مردم است به همین دلیل نباید از کنار آنها به سادگی گذشت وآنها را کم اهمیت دید.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری اولین روز فرهنگی کرج هم فرصت است و هم تهدید، خاطر نشان کرد:21 فرودین سال آینده اولین باری است که روز فرهنگی کرج برگزار می‌شود  و اگر سال اول را خوب برگزار نکنیم امیدی به برگزاری شایسته این مراسم در سالهای بعدی هم نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر زیبایی‌های بهار ادامه داد:  مدیران شهری باید اجازه دهند مردم بهار را بدون واسطه ببینند به همین دلیل انتظار می‌رود در ایام منتهی به پایان سال با کمترین تعداد بنر و ... در شهر مواجه باشیم.

خستو خاطر نشان کرد: مدیران شهری باید از انجام  کارهای موازی، ضعیف و ... برای معرفی بهار خودداری کنند چون بهار آنقدر زیباست که به تبلیغ نیاز ندارد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج  با تاکید بر نقش سازنده گروهها و انجمن های هنری و فرهنگی در توسعه این بخش گفت :  این گروهها نقش به سزایی در آشناسازی شهروندان با هنر دارند.

وی افزود: انتظار  میرود یک هفته مانده به برگزاری روز فرهنگی کرج تابلوهای شهری بیشتر به  اطلاع رسانی در خصوص این رویداد بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =