محمد نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج سال را سالِ زیرساخت های فرهنگی و ورزشی دانست.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به پیش بینی هایی که در خصوص مسائل بودجه و برنامه ریزی در سال ۹۸ شده، اظهار کرد: در سال جدید شاهد اقدامات جدیدی از سوی مجموعه مدیریت شهری هستیم که مهم ترین آنها توجه به محله ها، سرای محله ها، ورزش همگانی و توسعه زیرساخت های ورزشی و فرهنگی است که امیدواریم در هر منطقه پروژه هایی که تعریف شده  آغاز شود و در همان سال نیز به پایان برسد.

این عضو شورا با بیان اینکه سال ۹۷ برای کرج سال پر فراز و فرودی بود، گفت: این ماه های پایانی سال، شاهد تلاش و کوشش مدیریت شهری برای به ثمر رسیدن پروژه های مختلف هستیم که مهم ترین آن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج بود که جان تازه ای گرفت و امیدواریم این اتفاق خوب استمرار داشته باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج در خصوص دیگر برنامه های در دست اقدام مدیریت شهری، عنوان کرد: شهر کرج نزدیک به ۱۱ سال است که منتظر سوت قطار درون شهری است، خوشبختانه در سال ۹۷، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت و در این خصوص از مجموعه مدیریت شهری تشکر می کنم و امیدوارم سال جدید با گام های بهتر و بلندتری مسیر تکمیل پروژه قطارشهری را حداقل در فازی که آغاز شده ادامه دهیم و تا پایان سال ۹۹ آن را به اتمام برسانیم.

نبیونی اظهار کرد : امیدواریم با بهره برداری از مترو بتوانیم بخشی از مدیریت حمل و نقل عمومی را به حمل و نقل قطارشهری و مترو منتقل کنیم که هم هوای پاک و هم مسائل زیست محیطی در آن لحاظ شده باشد.

وی افزود: امیدواریم که مجموعه مدیریت شهری به سمت توسعه فضای سبز و کاهش ساخت و سازها پیش رود و بتوانیم کرج را به هویت باغشهری خود نزدیک کنیم.

نبیونی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان بخاطر همراهی و مشارکتی که تا کنون با مجموعه مدیریت شهری کرج داشتند، برای همه مردم ایران آرزوی موفقیت، بهروزی و سربلندی در سال جدید را کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =