افتتاحیه

رییس شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای اقدامات مختلف عمرانی، خدماتی، فضای سبز و ... در سال آینده گفت: سال ۹۸ سال پرکاری برای شهرداری کرج خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در آیین بهره برداری از پروژه گلدشت، اظهار کرد: سال ۹۷ با روز مبارکی به نام روز پدر به پایان می‌رسد و باید این مهم را به فال نیک بگیریم.

وی ضمن قدردانی از زحمات یک سال گذشته همکاران به منظور پروژه های متعددی که در سال 97 افتتاح کردند، از همکاری نمایندگان کرج، مدیران دولتی، مدیران کل، اصحاب رسانه و اقشار مختلف همشهریان نیز تشکر کرد و گفت: امیدواریم این همکاری ها با تعامل بیشتر استمرار داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بودجه سال 98 بسیار هدفمند برنامه ریزی شده، اظهار کرد: آنجایی که ضرورت داشته، بودجه برایش دیده شده است.

وی افزود: تسهیل در عبور و مرور شهری، رفع ترافیک، ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیل گری کار و امور مردم، توجه به فرهنگ و انضباط بخشی در حوزه عوارض که امانت است و باید بالاترین سطح بهره برداری را از آن داشته باشیم از برنامه های سال آتی است.

زارع در پایان گفت: برای شهروندان سالی سرشار از سلامتی، سربلندی، موفقیت و گشایش در امور اقتصادی آرزو دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =