• ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر: 70785
یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: علاوه بر کنترل و بازبینی چاه های جذبی، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی برای رفع آبگرفتگی در زمان بارش ها انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی اظهار کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری طی چندین اکیپ در حال خدمات رسانی وگشت زنی از سطح منطقه ونقاط آبگیر هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در بارش های روز گذشته هیچ‌گونه آبگرفتگی در سطح منطقه گزارش نشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت:  لایروبی کانال‌ها برای پیشگیری از بروز آبگرفتکی در سطح منطقه انجام شده و دوباره در حال انجام است.

به گفته یگانی؛ پیش بینی تجهیزات انجام شده و آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی وجود دارد. همچنین علاوه بر اجرای مستمر لایروبی انهار، طرح ویژه لایروبی کانال ها و تخلیه آب گرفتگی معابر اصلی به وسیله پمپ های مکنده در سطح خیابان های منطقه انجام می شود.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر شناسایی نقاط آبگیر، استقرار نیرو به همراه تجهیزات، کنترل و بازبینی چاه های جذبی انجام و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی برای رفع آبگرفتگی در زمان بارش ها صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج عنوان کرد: در نظر داریم در برنامه های آتی، تمهیدات لازم را به منظور جمع آوری آب های سطحی منطقه از طریق ایجاد همکاری و ارتباط حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و همچنین اداره آب و فاضلاب در نظر گرفته و با توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و جلوگیری از ورود فاضلاب به شبکه آب های سطحی از مشکلات بکاهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =