• ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر: 70810
منطقه 2- آسفالت

مدیرمنطقه دو شهرداری کرج گفت: ترمیم آسفالت و معابر شهری از مهترین مطالبات شهروندان است.

مرتضی جلالیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: لکه گیری آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور معابر شهری جزء فعالیت مهم این منطقه در سال جاری است .

وی ادامه داد: از این رو طی چند روز گذشته روگذر محمد شهر ، جاده محمد شهر ، جاده ملارد ، بلوار هفت تیر ، بلوار بلال ،بلوار امام زاده حسن ، چمران، پل فردیس و چهار راه مصباح در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری با اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ساماندهی شدند.

 جلالیان با تقدیر از اقدامات مجموعه حوزه عمران منطقه که در ایام تعطیل در راستای رفاه وتسهیل در عبور و مرور شهروندان تلاش کرده اند، افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده در طول سال جاری محقق خواهد شد.

وی گفت: از نیمه دوم سال گذشته اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در منطقه شکل گرفته که امید است موجب رضایت شهروندان شده باشد.

 مدیرمنطقه با بیان اینکه یکی از اولویتهای منطقه ارائه خدمت رسانی مطلوب  است، افزود: دراین راستابرای رفاه حال شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت معابر منطقه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون  هم در درحال اجر است.

به گفته مدیر منطقه، ارائه خدمات شایسته و مطلوب می تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان و سرمایه گذاری های مطلوب ایفا کند که در این زمینه تلاش داریم با اجرای برنامه های کارآمد و مطلوب زمینه های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم سازیم.

جلالیان ،ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =