• ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر: 70811
فکورزاده

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج گفت: حذف زوائد بصری و ساماندهی محیط شهری احساس شادکامی روانی شهروندان را افزایش می دهد.

محمدرضا فکورزاده در گفتو گو با پایگاه خبری کرج امروز، با تاکید بر اینکه پیرایش شهری احساس شادکامی شهروندان را افزایش می دهد، اظهار کرد: احساس شادی به عنوان یکی از مهم ترین شاخصههای کیفیت زندگی به شمار می آید و می تواند نشانگر سطح کامیابی شهروندان در جامعه باشد.

این مسئول بر تاثیر مستقیم زیبایی محیط شهری بر پویایی و بالندگی شهروندان، اشاره کرد و گفت: زیبایی و آراستگی شهری در کنار عوامل فردی و اجتماعی نظیر وضعیت اجتماعی و فرهنگی موجب ارتقاء سلامت روانی در جامعه می شود.

وی با اشاره به تلاش برای زیباسازی چهره منطقه اظهار کرد: این طرح با هدف ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابرین پیاده، حذف تابلوهای زائد و احترام به حقوق شهروندی اجرایی می‌شود.

فکورزاده بیان کرد: رنگ آمیزی نزدیک به 14 کیلومتر از جداول موجود در معابر سطح منطقه، شستشوی بیش از 350 عدد تابلو معرفی معابر، جمع آوری و پاکسازی حدود دو هزار تابلو هشتی ، پوستر و بنر غیر مجاز از معابر اصلی، پاکسازی، امحاء و رنگ آمیزی بیش از 1200 متر مربع از جداره ها و دیوار های سطح منطقه، تعویض و ترمیم 30 عدد دریچه آب و فاضلاب شهری و نصب 10 عدد پرژکتور در قسمت زیرین پل حصارک جهت روشنایی محل و بمنظور تامین امنیت عابرین بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =