خستو

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج همزمانی جشنواره لاله ها و روز فرهنگی را فرصتی برای گردهمایی اقوام؛ و فضای خوبی برای نمایش داشته های فرهنگی دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رحیم خستو در بازدید از هفتمین جشنواره لاله ها، افزود: جشنواره لاله ها فرصت خوبی برای نمایش داشته های فرهنگی شهر است. 

عضو شورای شهر کرج برگزاری جشنواره لاله ها را در افزایش نشاط اجتماعی موثر دانست و گفت: همزمانی هفتمین جشنواره لاله ها با روز فرهنگی کرج (۲۱فروردین) و نمادِ لاله به عنوان پیوند دهنده این دو رویداد بزرگ؛ هم افزایی دلنشینی را به وجود آورده است. 

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر روز فرهنگی را متعلق به همه ساکنان کرج با هر قومیت و ملیتی دانست و افزود: شهرها مثل انسان ها شخصیت و هویتی مستقل دارند.

به گفته وی؛ هویت هر شهر تجلی فرهنگ در محیط است.

خستو با اشاره به نقش جشنواره ها در تقویت هویت شهری بیان کرد: خرده فرهنگ ها نقش مهمی در ایجاد و شکل گیری فرهنگ عمومی جامعه دارند. 

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: هر چه این اتفاقات بیشتر باشد دلبستگی و همبستگی اجتماعی شهروندان افزایش؛ و حس تعلق به محیط و شهر بیشتر می شود. 

وی با مثبت خواندن نوآوری های صورت گرفته در هفتمین جشنواره لاله ها از تلاش های رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و همکاران برای برپایی این جشنواره قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =