• ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر: 70823
میروکیلی

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح محلات مدرسه محور سرانه آموزشی و فرهنگی مدارس افزایش می‌یابد.

سید علی اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: طرح محلات مدرسه محور از دو سال پیش با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرا است.

وی ادامه داد:  این طرح در ابتدا در 120 مدرسه اجرایی شده و در طول آن حیاط مدارس با وسایل ورزشی تجهیز شد.

وی افزود: از لحاظ تولید محتوا هم آموزش‌هایی به مربیان و معلمان مدارس داده و محتوای مورد نیاز جهت آموزشهای کاربردی به مخاطبان به  آنان انتقال داده شده است.

وی توضیح داد: درطول چهار ماه ابتدای اجرای این طرح، 98 هزار دانش آموز یعنی چند برابر افرادی که در طول یکسال در فرهنگسراهای شهر آموزش می‌بینند در این طرح شرکت کردند.

این مسئول ابراز کرد: طرح محلات مدرسه محور طرح موفقی است و با اجرای آن سطح سرانه ورزشی و آموزشی مدارس افزایش داده می‌شود.

میروکیلی خاطر نشان کرد: از طریق این طرح هم بخشی از آموزشهای مد نظرسیستم آموزشی محقق می‌شود و هم آموزش‌های شهروندی در مقاطع مختلف ترویج داده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح محلات مدرسه محور شامل مواردی چون آموزش عملکرد مناسب در زمان وقوع حوادث، تمرینات ورزشی، فرهنگ آپارتمان نشینی، احترام به محیط زیست، تقویت باورهای دینی، کنترل خشم  و ... است.

 رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: این طرح صرفا مختص دانش آموزان نیست و شهروندان در رده سنی مختلف می‌توانند در ان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =