علی اصغر کمالی زاده

شهردار کرج بر ضرورت افزایش بازار روزهای شهر تاکید کرد.

علی اصغر کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه سازمان ساماندهی می تواند نقش کلیدی در خدمت رسانی به شهروندان ایفا کند، افزود: بازار روز ماهان به عنوان یک پتانسیل قوی و به عنوان بازوی توانمند اجرایی در ارائه خدمت به شهروندان تلقی می شود ولی مشکلاتی از پیش این بازار را درگیر خود کرده که باید در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به مشکلات عدیده پیشین این بازار از رئیس سازمان خواست تا نسبت به واگذاری طبقه دوم این بازار روز تدبیری بیندیشد، تا با فعال کردن این بخش از بازار خدمات قابل توجهی از سوی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان ارائه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی، روزانه به صورت مستقیم با شهروندان سروکار دارد، اعلام کرد: اولویت اصلی این سازمان باید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نقاط مختلف کلانشهر کرج باشد که خوشبختانه این مهم تا حدود زیادی محقق شده است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه روزافزون کلانشهرها، وجود بازارهای منطقه ‌ای به منظور افزایش رفاه حال شهروندان، روان سازی ترافیک، جلوگیری از ازدحام جمعیت در هسته‌های مرکزی شهر، رعایت مسائل زیست محیطی و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده و شهرداری کرج در تلاش است در راستای تحقق این امر گام بردارد.

کمالی زاده در پایان بر افزایش تعداد بازار روزهای شهرداری کرج تاکید کرد و افزود: افزایش بازار روزها گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =