حمیدرضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در تعطیلات نوروز بیش از دو میلیون نفر با حضور در بهشت سکینه (س)، به زیارت اهل قبور رفتند.

حمید رضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: زیارت مردم از اهل قبور تنها مختص روزهای خاصی از سال نیست و در تمام ماه‌ها شاهد حضور زائران در بهشت سکینه (س) هستیم.

وی ادامه داد: سازمان آرامستان‌ها امسال با آمادگی کامل به استقبال شهروندانی رفت که در پنج شنبه و جمعه آخر سال و همچنین تعطیلات نوروز مهمان بهشت سکینه (س) بودند.

 این مسئول خاطر نشان کرد: انجام عملیات آسفالت، بهبود و توسعه فضای سبز، جمع آوری متکدیان، جمع آوری آب های سطحی و بازسازی قطعات این آرامستان تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر به زائران بوده است.

عسگری ابراز کرد: طبق آمار به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان نصب شده در ورودی این آرامستان از آخرین پنج شنبه سال تا پایان تعطیلات نوروز بیش از 92 هزار خودرو در این مجموعه تردد داشته  اند.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: بر این اساس می توان گفت در این مدت بیش از دو و نیم میلیون نفر زائر در این آرامستان حضور یافته و به زیارت اهل قبور رفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =