شهردار

شهردار کرج از تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به پروژه قطار شهری تا پایان فروردین ماه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج افزود: اواخر سال گذشته، تامین مالی بخشی از هزینه مترو با فروش ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت محقق شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در سال ۹۷ توفیقات خوبی داشت، یادآور شد: تصویب خرید صد دستگاه اتوبوس با حمایت شورای شهر بخشی از این توفیقات بود؛ فاز اول این اقدام با خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس در اسفند ماه سال گذشته که ماه پر ریسکی از نظر مالی بود، انجام شد.

شهردار کرج اضافه کرد: ۱۰ سال بود که در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی هیچ اقدامی انجام نشده بود که این مهم با حمایت اعضای شورا محقق شد.

کمالی زاده در ادامه به رفع بحران اخیر که با همکاری دستگاه ها و نظارت مطلوب استاندار انجام شد، گفت: در خصوص کمک به مناطق سیل زده لایحه یِ کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی مورد موافقت شورا قرار گرفت؛ علاوه بر آن کار انسان دوستانه نیز توسط پرسنل انجام شد که هر کدام یک روز از حقوق فروردین ماه خود را برای کمک به مردم مناطق سیل زده اختصاص دادند.

شورای پنجم شورای کارشناسی است

شهردار کرج در ادامه اظهار کرد: شورای پنجم شورای کارشناسی است و هدف آن توسعه شهر است.

وی به حمایت های دلسوزانه اعضای شورا برای خدمت رسانی و توسعه شهر اشاره کرد و افزود: همت اعضای شورا برای تحقق این مهم ستودنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =