• ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
  • کد خبر: 70843
صدو سی وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اشاره به بارندگی های اخیر در کشور و بروز حوادثی همچون سیل گفت: تجاوز به حریم رودخانه ها دخالت و دست درازی به طبیعت و محیط زیست است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت گرد در یک صد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: بروز حادثه سیل در استان های کشور و گرفتاری هایی که برای هموطنان مان ایجاد شد خاطر همه ما را آزرد. 

 وی افزود: با توجه به بارندگی های کرج از تلاش های شهردار و پرسنل در مدیریت بحران و لایروبی های به موقع جهت کاهش خسارات قدردانی می کنم.

این عضو شورا تاکید کرد: دخالت در طبیعت، محیط زیست و حریم رودخانه ها از علل بروز حوادثی نظیر سیل است.  

 دشت گرد تصریح داشت: در کرج تعداد زیادی پرونده تجاوز به حریم رودخانه وجود دارد که امیدوارم با جدیت در رفع این دخالت ها اقدام شود. 

 رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی همچنین از شهردار کرج خواست در خصوص اتباع بیگانه که با چرخ دستی در سطح شهر اقدام به جمع آوری زباله می کنند؛ اقدام موثر شود. 

 وی همچنین خواستار پاسخگویی جهت عدم اجرای پروژه های ساماندهی پسماند توسط مدیران این سازمان شد و گفت: از رییس شورای شهر کرج تقاضا دارم طی جلسه ای با حضور تمام مدیران پیشین سازمان پسماند؛ بی پرده و شفاف در این خصوص توضیح بخواهند تا اعضای شورا و شهروندان عواملی که سبب دفن روزانه یِ بیش از  1400 تن پسماند ارزشمند که قابلیت فرآوری و بهره برداری گوناگون را دارد؛ را بشناسند. 

دشت گرد ادامه داد: در جهت تحقق شعار صداقت، سلامت و شفافیت؛ حل این مساله که از اواخر دهه شصت تاکنون در این استان به گره کور تبدیل شده می تواند خدمت اساسی به شهروندان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =