عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از تغییر ساعت کاری بازار روزهای میوه و تره بار شهرداری در نیمه نخست سال جاری، خبر داد.

عباس وحیدی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر، گفت: ساعات فعالیت میادین و بازارهای روز مناطق دهگانه کرج از نیمه نخست سال جاری صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت میادین میوه و تره بار در روزهای جمعه ها و ایام تعطیل، بیان کرد: بازار روزهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ فعالیت می کنند.

وحیدی گفت: بازار روزهای میادین میوه و تره بار و مواد غذایی، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری احداث شده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: فلسفه وجودی این سازمان بر مبنای رضایت شهروندان رقم می خورد لذا در این راستا لازم است؛ اقدامات صورت گرفته موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =