• ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر: 70852
کارخانه آسفالت

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به از سرگیری فعالیت کارخانه آسفالت در سال جدید گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت در سال جدید تولید شد.

علیرضا عاقلی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان این مطلب افزود: در ایام نوروز کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج طی ۴ روز اقدام به تولید حدود ۵۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری در سطح مناطق کرده است.

این مسئول در تشریح عملکرد کارخانه آسفالت عنوان کرد: این کارخانه با عملکرد مثبت در دو حوزه میزان تولید و کیفیت بالای محصولات، یاریگر مناطق در بحث ساماندهی معابر بوده و با توجه به استاندارد بالای محصولات و تولیدات این کارخانه، قطعا شاهد ماندگاری بیشتر و طول عمر بالاتر آسفالت معابر سطح شهر هستیم.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه آسفالت تولیدی توسط کارخانه آسفالت با بکارگیری صددرصد پتانسیل در سال گذشته بیش از ۱۰۲هزار تن بوده است، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تولید و پخش آسفالت با سرعت و کیفیت بالاتر روح خدمت رسانی به مردم را در عمق خیابان ها گسترش داده و شاهد تحقق انتظارات شهروندان از سازمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =