دیدار نوروزی بسیج با شهردار

شهردار کرج از کارکنان تمام مناطق و سازمانها خواست تا با اختصاص یک روز از حقوق خود به هموطنان سیل زده کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده در دیدار نوروزی فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداری و اعزام گروه جهادی بسیج به مناطق سیل زده اظهار کرد: باعنایت به ضرورت ارسال کمک‌های فوری به هموطنان خسارت دیده، شهرداری کرج حسب وظیفه و رسالت اجتماعی، در اقدامی فوری به پویش اختصاص یک روز حقوق برای کمک به این هموطنان پیوسته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، تاکنون دو دستگاه کامیون، دو دستگاه بابکت ،یک دستگاه لجن کش و یک دستگاه بالابر نیسان به همراه یک تویوتا کمک های غیر نقدی شامل کمک‌های غذایی و پتو و چادر مسافرتی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است. 

شهردار کلانشهر کرج بیان کرد: شهرها و روستاهای استان لرستان و گلستان در محاصره سیل قرار دارد و زیرساخت‌های آن از بین رفته است و کمک فوری مسئولان و مردم را می‌طلبد.

کمالی زاده تاکید کرد:کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس  باید به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.

وی با اشاره به موافقت اعضا شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر اختصاص دو میلیارد و 500میلیون ریال برای کمک به استان های سیل زده افزود: امکانات دولتی برای کمک به سیل زدگان جوابگو نیست بنابراین باید همه بخش ها به کمک بیایند.

کمالی زاده با بیان اینکه وظیفه بسیج صیانت از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است ،عنوان کرد: مردم با ابعاد مختلف جانفشانی بسیجیان در دفاع مقدس آگاه هستند و می‌دانند که بسیج در عرصه‌های مختلف ورود فعال و موفقی داشته است.

شهردار کرج گفت: به هرحال سیل تمام می شود ولی ما موظف به آینده نگری و نگاه عمیق تر و مدیریت بحران در ساخت و سازها، لایروبی مسیل ها و ایمن سازی برای جلوگیری از خسارت های بیشتر در لحظه وقوع سیل هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =