استاد کاظمی سازمان حمل و نقل و بار

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در ایام نوروز به گونه ای برنامه ریزی شده بود که در خطوط پرتردد اتوبوس‌های بیشتری فعالیت داشته باشند.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با توجه به مهاجر پذیر بودن کرج، بسیاری از شهروندان در ایام نوروز به سفر رفته و تردد چندانی در شهر نداشتند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار بالای سفرهای برون شهری، در ایام نوروز از ظرفیت اتوبوس‌های موجود سازمان برای جابه جایی شهروندان استفاده شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: در تعطیلات نوروزی اتوبوس‌های فعال کرج به دو بخش تقسیم شدند و بخشی از آنها در نیمه اول تعطیلات و بخش دیگر هم در نیمه دوم به شهروندان خدمات رسانی کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این ایام به گونه ای برنامه ریزی شده بود که در خطوط پرتردد اتوبوس‌های بیشتری فعالیت داشته باشند تا شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برسند.

استاد کاظمی ابراز کرد: با اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس جدید، ناوگان اتوبوسرانی کرج جان تازه‌ای گرفته و درصدد هستیم با تخصیص اعتبار مناسب تعداد اتوبوسهای تازه نفس شهر را افزایش دهیم تا کمیت و کیفیت خدمات رسانی این مجموعه به شهروندان ارتقا یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =