• ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
  • کد خبر: 70874
لایروبی منطقه 9

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اقدام معاونت های اجرایی پس از بارش های اخیر، خبر داد.

آرش یگانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: این عملیات پس از بارندگی های اخیر آغاز و چندین  تیم از نیروهای عمرانی منطقه در نقاط مختلف شهر مشغول به لکه گیری معابر هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش  از 4 هزار مترمربع از معابر منطقه لکه گیری آسفالت (با تناژ421  تن) شده عنوان کرد: مرحله جدید لکه‌گیری و ترمیم معابر شهر تا رسیدن به وضعیت مطلوب در معابر ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه بخش زیادی از این خرابی‌ها در حوزه کار شهرداری نیست اما این نهاد، برای رفاه حال شهروندان نسبت به ترمیم معابر اقدام می‌کند.

یگانی اضافه کرد: بیش از ۸۵ درصد از کنده‌کاری ها و چاله های خیابان‌های شهر منطقه مربوط به فعالیت دستگاه های خدمات رسان است که لازم است این دستگاه  درخصوص پوشش و ترمیم حفاری های انجام شده همکاری لازم را با نیروهای شهرداری داشته باشند.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج  از لایروبی هفتگی کانال ها و جوی ها، بازدید روزانه از کانال های اصلی و رفع انسدادهای احتمالی آن و پاکسازی محلات سطح منطقه از نخاله خبر داد و افزود: پاکسازی نخاله در خیابان های اصلی و کوچه های فرعی در محلات سطح منطقه به صورت محله محوری و با اولویت معابر اصلی به جهت جلوگیری از آبگرفتگی در حال انجام است.

این مسول با بیان اینکه برخی افراد که به ساخت و ساز مشغول هستند، نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی بعد از پایان کار اقدام نمی کنند، یادآور شد: این امر به هنگام بارندگی ها باعث مشکل و مزاحمت در رفع و آمد مردم و نیز نازیبا شدن چهره شهر می شود.

به گفته وی؛ مالکین نسبت به جمع آوری زودهنگام نخاله ومصالح ساختمانی در معابر عمومی اقدام نمایند. 

یگانی اضافه کرد: اقدامات انجام شده باعث شد طی بارش های اخیر و باوجود طولانی بودن زمان بارندگی، مشکلات و معضلات آبگرفتگی های گذشته تکرار نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =